läppäri

Usein kysytyt kysymykset

Tilaamiseen liittyvät kysymykset

Mistä löydän koneen tuotetiedot?

Tuotetiedot löytyvät tuotesivulta kohdasta “kuvaus”.

Voinko valita mihin tilaamani tuotteet toimitetaan?

EcoSelectin verkkokaupan kassalla syötätte “noutopiste” -kohdassa postinumeronne, jonka jälkeen painatte “hae” ja teillä on mahdollista valita listasta teitä lähimmät PostNordin pakettiautomaatit. Paketti lähetetään valitsemaanne paketin noutopaikkaan. Saatte saapumisilmoituksen, kun pakettinne on noudettavissa valitsemastanne pisteestä.

Toimitukseen liittyvät kysymykset

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Tarjoamme kaikille tuotteillemme ilmaisen toimituksen Suomessa (pl. Ahvenanmaa).

Mikä on toimitusaika?

Toimitusaika on normaalisti 1 – 3 arkipäivää.

Voinko noutaa lähetykseni itse?

EcoSelectillä ei ole noutopistettä, mutta toimitamme veloituksetta sen PostNordilla valitsemaanne pakettiautomaattiin Suomessa.

Mitä kuljetusyhtiöitä käytätte?

PostNord – nouto pakettiautomaatista (veloitukseton)

Kuinka seuraan lähetystäni?

Tilauksesi ollessa valmiina ja pakattuna lähtemään eteenpäin EcoSelectin toimipisteestä, sinulle lähtee sähköposti. Sähköpostissa on lähetyksen seurantaan varten linkki ja lähetystunnus. PostNordin lähetyksiä voitte seurata seurantatunnuksella Postnordin sivuilta https://www.postnord.fi/tyokalut/lahetysten-seuranta/ sekä Postnordin mobiilisovelluksella.

Saanko tiedon kun pakettini on noudettavissa?

Kyllä, saat tiedon paketin saapumisesta tekstiviestillä sekä sähköpostilla. Viesteissä on ilmoitettu PIN-koodi, jolla PostNordin pakettiautomaatin lokeron saa aukeamaan.

Maksamiseen liittyvät kysymykset

Mitä maksutapoja teillä on?

EcoSelect verkkokaupassa maksun voi suorittaa seuraavien verkkopankkien kautta: OP, Nordea, Danske Bank, S-pankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, Aktia, Handelsbanken, Säästöpankki, Ålandsbanken. Lisäksi mobiilimaksuista löytyy Mobile pay, Siirto ja Pivo. Luottokorteista maksuvälineenä toimivat Visa ja Mastercard. OP tarjoaa lisäksi Paytrail maksupalvelussa lasku -ja osamaksuvaihtoehtoja. Lue eri maksutapojen kuvaukset ja ehdot täältä.

Takuuseen ja palautukseen liittyvät kysymykset

Mikä on takuuaika?

Tuotteillamme on 6kk takuu, poislukien tietokoneiden akut, joiden takuu on 3kk.

Kuinka takuunne toimii?

Havaitessasi mahdollisen vian laitteessasi, ole yhteydessä sähköpostitse asiakaspalveluumme osoitteessa . Laita viestin otsikoksi RMA: [tilausnumero]. Tilausnumero löytyy tilausvahvistuksesta. Kirjoita viestikenttään omin sanoin vikakuvaus mahdollisimman tarkasti. Nopeuttaaksesi viankäsittelyä kannattaa ilmoittaa laitteen sarjanumero (S/N). Tämä löytyy usein esim kannettavien tietokoneiden pohjassa olevasta tarrasta. Asiakaspalvelumme arvioi tilanteen ja vastaa pyytämällä lisätietoja tai antamalla ohjeet laitteen toimituksesta huoltoon / vaihtoon.

Kuinka varmistatte, ettei huoltoon toimitetusta laitteesta katoa tiedostojani?

EcoSelect ei vastaa laitteille tallennettujen tietojen säilymisestä. Asiakkaan vastuulla on ottaa varmuuskopio huoltoon / vaihtoon toimitettavasta laitteesta.

Mitä takuunne kattaa?

Takuu kattaa laitteiden normaalissa käytössä vikaantuneet fyysiset komponentit. Takuu ei kata laitteille vahingosta aiheutuneita vikoja. Takuu ei kata myöskään itseasennettuja komponentteja ja takuu raukeaa, mikäli alkuperäiseen kokoonpanoon tehdään muutoksia.

Ensisijaisesti pyrimme korjaamaan mahdollisen vikaantuneen komponentin. Vikaantunut tuote tulee lähettää takaisin EcoSelectille.

Miten voin palauttaa ostamani tuotteen?

Tuotteillamme on 30 päivän palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta.

Halutessasi peruuttaa kaupan ole yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa 

Asiakkaan tulee pakata laite riittävän hyvin, jotta se ei vaurioidu kuljetuksessa. Palautuksesta aiheutuva toimituskulu on asiakkaan hoidettava omalla kustannuksella.

Saat asiakaspalvelustamme luvan palautukselle sekä tarkemmat osoitetiedot palautusta varten.

Kuinka pakkaan palautettavan tuotteen?

Suosittelemme säilyttämään myyntipakkauksen ja käyttämään ensisijaisesti sitä mahdollisessa palautustilanteessa. Mikäli alkuperäistä myyntipakkausta ei ole saatavilla, niin laitteet tulee pakata erittäin huolellisesti ja käyttää pakatessa riittävästi pehmustavaa pakkausmateriaalia. Esim kuplamuovia tai pakkauskäyttöön tarkoitettua pehmuste-paperia. Suosittelemme ottamaan kuvan pakatusta laitteesta ennen pakkauksen sulkemista, jotta mahdolliset vauriot on helpompi käsitellä kuljetusyhtiön kanssa.

Kuinka maksu palautetaan, jos perun ostamani tuotteen?

Saatuasi luvan palautukselle asiakaspalvelustamme. Pakkaa laite alkuperäiseen myyntipakkaukseen ja toimita se asiakaspalvelun antamilla ohjeilla kuriirin välityksellä toimipisteellemme. Todettuamme, että laite on myyntihetken veroisessa kunnossa. Palautamme maksamasi summan tilauksessa käyttämällesi maksutavalle.

    0
    Ostoskori
    Ostoskorisi on tyhjä